انبار صنعتی ارزان غرب تهران
نوشته شده توسط : faeghe

در عرض یک سال و نیم، انبارهای سالن های لجستیک یا صنعتی در جمهوری چک و در جهان به ارزش حدود یک میلیارد یورو (حدود 24.5 میلیارد کرون) می باشد. اینها برنامه های فعلی شرکت آکولاید میلان کراتینا است.

مقاله
میلان کرتینا یکی از اولین شرکت هایی بود که منطقه کارلووی واری را برای ساخت مراکز صنعتی و لجستیکی کشف کرد. از سال 2013، این شرکت 5 میلیارد کرون در آنجا سرمایه گذاری کرده و 250000 متر شهرک صنعتی ایجاد کرده است. کارلووی واری اکنون در انتظار سرمایه گذاری های بزرگ بیشتر است - طی چند سال آینده، 6 میلیارد دلار به آنجا هدایت خواهد شد.

6 میلیارد برای کارلووی واری
این منطقه کارلووی واری است که Accolade آن را منطقه ای با بیشترین چشم انداز می داند. «منطقه کارلووی واری از نامیده شدن منطقه کارلووی واری رنج می برد. آن را باید منطقه بوهمی غربی نامید. آش، چب، ماریانکی و سوکولوف مشکلاتی کاملاً متفاوت با کارلووی واری دارند. مشتریان روسی به آنجا نرفتند. غربی ترین منطقه چک است. منطقه ای است که تیری به سوی آلمان است. این منطقه ای برای آینده است و برای مدت طولانی در اینجا هیچ اطمینانی وجود نداشت که خود را به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در اروپا بفروشد - چه سازنده یا یک تامین کننده باشید. منطقه کنونی منطقه صنعتی نزدیک چب و پارک در محل ماشین‌فروشی‌های سابق.

علاقه مندان همچنان درخواست می دهند
سه ساختمان به مساحت 145000 متر مربع در حال حاضر در حال ساخت است. سایر پروژه های جدید در پارک های موجود در نزدیکی Cheb و همچنین در کارلووی واری یا مکان های دیگر ایجاد خواهند شد.

کراتینا می افزاید: "ما فرض می کنیم که کارخانه های مهندسی Cheb تا پایان سال 2022 و منطقه بزرگ صنعتی تا سال 2024 آماده خواهند شد." به گفته کراتینا، تامین مالی توسط یک "ترکیب سنتی" انجام می شود - یعنی سهام (صاحب صاحبان سهام) و تامین مالی از بانک ها.

میلان کراتینا نمی ترسد که ساختمان جدید مستاجران خود را پیدا نکند. شرکت‌هایی که بازیگران سنتی تجارت الکترونیک هستند، امروز اشباع شده‌اند و آنطور که انتظار می‌رفت رشد نمی‌کنند، اما ما شاهد تقاضای زیادی از سوی خرده‌فروشی‌های سنتی هستیم. ناشی از تأثیر موقعیت ژئوپلیتیکی است. ما نمی توانیم برای کار به زنجیره های تامین تکیه کنیم، بنابراین باید کالاهای بیشتری را به اروپا بیاوریم. بنابراین در برابر کاهش تقاضا از یک سو، تقاضا از سوی دیگر وجود دارد، جایی که این یک شرط مطمئن است."

پول بیشتر برای شهرداری ها
«پول بیشتری از سالن ها باید به مکان هایی که این سرمایه گذاری ها انجام می شود، برود. این اتفاق نمی افتد و منجر به این می شود که قیچی بین مرکز و منطقه همچنان برای ما باز است. حتی اگر منطقه به شدت فعال باشد، این واقعیت که آن درآمدها به بودجه دولتی می رود، انگیزه ای برای شهرها برای انجام آن نیست.»

املاک صنعتی هیراد با برترین برند املاک صنعتی با بیش از ۲۰ سال تجربه، با کادری مجرب و فایلینگ قوی آماده مشاوره و تنظیم عقد قراداد با شما مشتریان محترم می باشد. جهت خواند مطالب رهن و اجاره کارخانه، کارگاه صنعتی ، سوله صنعتی، انبار صنعتی ارزان غرب تهران کلیک کنید.

تلفن تماس:09121213368

 





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: